mardhiyah diary
D'Owner!


Assalamualaikum... Welcome To My Diary,My Love & My Life story's.

Entries About Linkies Tutobies

Status


still Single but NOT AVAILABLE
Tagboard!

Instagram

Let's follow my ig : Instagram
Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Your Name
Others:   


holiday time!!!!!!!! pde 19/12/2010 n 20/12/2010

yeahhh...
x sbar nye nk holiday...
tggl bpew ary jerk nk holiday...
taon nie kitowg holiday at PD...
at TM RESORT..
wahhhh best nyer...
uh yg aq x sbar uh...
de wat bbq skali uh...
kitowg holiday 2 ary 1 mlm jerk...
19/12 ngn 20/12 jerk...
x sbar la plak nk holiday...
sume fmily blah mak aq jerk yg de...
yg ikot fmily blah mk aq...
bcoz fmly blah mk uh cngt rapat ngn my fmily...
uh sbb kitowg ajak g holidY bersme2...
wahhhhh....
rse mcm x sbar jerk nk g sne aw...
xpew3 kte 2ggu dan lihat jerk ea...
t aq msok pic time holiday at sni ngn fb aw...
errrmmm..
k lar bubye...
salam...