mardhiyah diary
D'Owner!


Assalamualaikum... Welcome To My Diary,My Love & My Life story's.

Entries About Linkies Tutobies

Status


still Single but NOT AVAILABLE
Tagboard!

Instagram

Let's follow my ig : Instagram
Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Your Name
Others:   


epy new year 2011!!!!!!!!!!

huh...
pejam celik3....
da nk 2011 da.....
huhuhuh...
next year aq frm 4...
errmm..
x thu ag r aq skola ne t...
but...
wat mse nie aq kne g skola stham dluw...
then...
kalo aq dpt skola yg aq mohon ary uh...
dpt lar aq dok asrma...
heheheh...
ye lar...
aq nie x pnah dok asrma an...
huh...
t kalo aq dok asrma t.. da terpisah ngn family aq....
kalo aq dok asrma un.. x dpt aq nk itot parents aq g jln3....
heheh...
cdih nye...
t aq rndu lar at parent aq....
ermm...
tgk lar dluw cm ne....
kalo aq dpt, dpt lar...
kalo aq x dpt.. terpkse lar aq g skla stham lek....
huh...


I MISS MY FRENZ...