mardhiyah diary
D'Owner!


Assalamualaikum... Welcome To My Diary,My Love & My Life story's.

Entries About Linkies Tutobies

Status


still Single but NOT AVAILABLE
Tagboard!

Instagram

Let's follow my ig : Instagram
Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Your Name
Others:   


family day 2010... horeyy.....

yes...
akhirnye dpt gak aq bermndi mnde at dlm kolam,laut...
yeah...
pehhh.. mmg best gler arh...
heheh...
de wat bakaran...
smpai mk2 kitowg x tdo...
hahhah....
ye lar..
mk2 kitowg nie.. ngah borak2...
smpai x tdo uh...
ehheh..
kitowg de amk pic..
tpi..
lom upload ag lar...
aisshhh....
aq nk ltak at my blogger nie....
errmm...
sbar jerk lar....
but anyway...
mmg best gler3 arh....
pat mndi laut.. mndi kolam...
heheh..
aq nie jakon ckit...
hahah
aq da lme da x mndi kolam aw....
huh..
kcian aq....
xde spew nk bwk aq....
hahhaha....
k lar bubye...
t aq upload pic ea...
hehehe..
bubye....