mardhiyah diary
D'Owner!


Assalamualaikum... Welcome To My Diary,My Love & My Life story's.

Entries About Linkies Tutobies

Status


still Single but NOT AVAILABLE
Tagboard!

Instagram

Let's follow my ig : Instagram
Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Your Name
Others:   


my family n i....

hah!!!!!!
nie pic ktowg taon lps lorr....
aishhh....
best jln3 1 mlake....
hehehe...
kalo akq3 aq lek an...
msty nk g jln...
heheh...
best jgak an pat fmly cm nie...
hehe...
i luv my fmly....
errmmm.....
this year....
awal bln feb..
kitowg nk g penang...
nk g bercti lor...
errrmmm.......
kitowg g sne 3 ary bln... then.... kitowg mlake... 5 ary bln.....
errmmm...
2 ary bln uh..
ktowg tdo at kl..(umah sewe akq aq yg 1st)
pas2...
esk pgi kitowg grak dri g sne lor.....
errmm..
rse mcm x sbar lak nk g sne...
bln 2 nie g sne..
pas2...
ujung taon lak..
ktowg g sne lek..
tdo hotel...
mule2 ktowg g nie...
tdo at hmestay...(tah pew nme tman dye tah)
pas2...
enjoy....
hahahhaha......
eeeee.....
ble lar nk g nie...
aq x sbar da nie...
huhuhhuhuhuhuh.....

















k lar bye...
xde bnde nk 2lis ag an???
errmm...
aq chaw dluw ea...
bubye....
salam....