mardhiyah diary
D'Owner!


Assalamualaikum... Welcome To My Diary,My Love & My Life story's.

Entries About Linkies Tutobies

Status


still Single but NOT AVAILABLE
Tagboard!

Instagram

Let's follow my ig : Instagram
Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Your Name
Others:   


about me & you...

hye...
assalamualaikum,,,,
hurrmmm.....
ary nie aq epy ckit la...
coz pat mcg wif my cygs la....
hehehhe...
aq miss gler at kaw...
aq sbnarnye nk cte at ko tpi...
aq segan la nk cte ngn ko...
btol weyhhh...
aq x tpu ko...
sjak aq cple ngn ko an...
aq asyk teringt kn kisah silam aq ngn ko jer la...
ermm..
aq un x thu npew....
tpi.... aq mmg miss gler3 la beb at ko...
aq arap, ko un sme gak pew yg aq rse an...
huhuhuhu.....
errmmmm....
aq arap, suatu ary nnt kte akn b'jmpew jua...
arap2 la....


errrrrmmm...
k la aq x nk 2lis byk2 la... kang tgn aq da kremmm kang,,, nk wat cm ne??
ish3....
papew t.. aq bgithu kowg k...
cyg u allz...
t'kecuali..
my cygs, iaitu mr. khairul anwar b. arshad...
luv dear....
muaahhh....