mardhiyah diary
D'Owner!


Assalamualaikum... Welcome To My Diary,My Love & My Life story's.

Entries About Linkies Tutobies

Status


still Single but NOT AVAILABLE
Tagboard!

Instagram

Let's follow my ig : Instagram
Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Your Name
Others:   


holiday...

hye.. kowg... pew kbar?? shat?? aq arap kowg sume shat.. hehehhehe... ary nie aq nk 2lis pew erk?? errmm.. ntah la... ohh ye... bru aq teringt.. ary sab2 nie mybe my family g holiday g pulau besar melaka... mybe la... x thu ag... pegi ke x... heheheh....
aq x sbar nk g sne.. sbb da lme cngt x g holiday wif my family... ehhehe.... leh tgkp pic... hehehehhe... tu la kje aq... hahahha....
ermm... k la bubye.. aq da xde bnde ag nk 2lis nie sbnrnye... hheheh... but.. de la gak.. aq 2lis... tu un kdg3 jerk aq 2lis... hehehe... sory eyh guys...
k la bye....

MARDHIYAH + KHAIRUL ANWAR= KHAIDIYAH... cyg kamoo ketad3....