mardhiyah diary
D'Owner!


Assalamualaikum... Welcome To My Diary,My Love & My Life story's.

Entries About Linkies Tutobies

Status


still Single but NOT AVAILABLE
Tagboard!

Instagram

Let's follow my ig : Instagram
Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Your Name
Others:   


my best frenz....


hye... nie pic my bff lorhh... nme dye.. nur izaty fatin.. aq pggl dye... izaty....
errmmmm..... time aq frm 1 n frm 2, aq rapat gler ngn dye.... sbb aq ngn dye larhh... 1 klz... hahahha.... errrmm.. msok jerk frm 3 kn3... aq da x bpew rapat la ngn dye.. sbb x sme klz... hhehe.... but anyway,, dye tetap bestfrenz aq... aq cyg gler at ko... tpi.. npew ko tggl kn aq cm nie??? npew ko pnda skola??? huh... cdih gler kot.. ble aq ngn dye da terpisah.... huhhhh..... aq nk jmpew ko larh wei.... aq miss at ko... ble aq pat jmpew ag??? pic nie time aq frm 2... ermm.. pic gak la.. time kitowg de ary sukan... huhhhh... cdih gler3 arhhh.... aq nk jmpew ... tpi ble erk??? aq x sbar alrhhh weyhhh nk jmpew ko... hahhaha.... but anyway, aq tetap cyg at ko oky....

izaty,, ko wat yg terbaik utk geng kte.... aq x nk kte berpisah ag.... aq nk ko... aq cyg ko ketad3....