mardhiyah diary
D'Owner!


Assalamualaikum... Welcome To My Diary,My Love & My Life story's.

Entries About Linkies Tutobies

Status


still Single but NOT AVAILABLE
Tagboard!

Instagram

Let's follow my ig : Instagram
Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Your Name
Others:   


maharajalawak akhir....

kowg sume... spew juare maharajalawak erk??? nk thu gak spew juare....
12 hours ago · · hah... kowg sume.. ary nie aq cdih la.. coz jozan tmpt kedua(maharajalawak)... huh... so sad la...
aq ingtkn jozan yg juare...
huh..
last3..
sepah yg juare...
hu...
al maklumlah. umah aq nie x amek astro wrne...
tu yg my family kne tgk at youtube uh...
hehehe...
but anyway,...
aq cdih la kwan3....
coz jozan x pat jdi juare..sepatutnye jozan yg jdi juare maharajalawak aw...
tpiii....
nie sepah lak yg juare...
perggghhhhhh............
sdih glerr kot...
ermm..
x pew la....
jnji jozan dpt msok final kn3....
tabahkn aty jerk la...
ehehe...
k la bubye...
salam...