mardhiyah diary
D'Owner!


Assalamualaikum... Welcome To My Diary,My Love & My Life story's.

Entries About Linkies Tutobies

Status


still Single but NOT AVAILABLE
Tagboard!

Instagram

Let's follow my ig : Instagram
Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Your Name
Others:   


my memories with my bff...



holla.... pew kabar sume??? hope u allz sehat2 taw... hihihi.. lme gler kottttt aq x dok update blog nie... hihihi... rndu lak asenyer nk update blog nie hah...
da nk smpai sebulan kott aq x update blog...
al maklumlah lak.. aq skunk knn bz jerk memanjang...
ahhahhaha,....
yeahhh.. i'm spm candidates now...
okehh... ary nie aq mau update lol... hihihi...
tdi aq bosan gler3 at umah kn... hihihi...
pew ag.. aq on9 jerk lar... nthen, aq edit2 r pic bff aq...
nah.. nie lar pic yg aq edit kn...



yeahhh... she's my BFF only...
nor massitah & nor izaty fatin...
ermm... aq rndu at bff aq yg sowg nie... nme dye, NOR IZATY FATIN... i miss her so much...
coz she's my frenz 4ever... my memories yg x pat ku lupe kan smpai skunk...
izaty, aq rndu ko lbeyh2...
i hope that dpt jmpew dye lpz spm nnt...
ermm... aq knal dye sjak frm 1 ag... smpai lar frm 3... time frm 3.. kte x sme klz... kte da terpisah.. tpi aq sunyi tnpew ko...
tpi skunk aq x thu lar skunk ko nie mcm ne... ihhihihi... aq mmg rndu gler3 at ko lar wei..
errmm... about my bff again.. nor massitah.. she's my bff too...
aq mule knal dye since frm 4 lar... sbb she's my classmates last year...
kenangan ko ngn aq.. x pat aq lupekan smpai ble2 lar beb...
sme jugak ngn NUR IZATY FATIN... aq x kan lupekan kowg smpai ble3... sahabat tetap sahabat kan...
tpi aq arap persahabatan kte akn kekal hingge ke akhir hayat... aminnnnnn....
aq last jumpew NOR IZATY FATIN or dikenali sbgai izaty.. time mlake maju jerk... time nk amek result pmr tuh.. da x jumpew2 ko da...thu3 jerk ko nk pindah skola... hukhuk.... time tuh aq sdeyh gler kott... sahabat aq nk tggl kn aq... hukhuk....
btw anyway, aq tetap cyg kan kowg okeh... nnt if aq de free nnt kte hangout taww... lpz spm taw3... hihihi.. aq nk cngt jmpew kowg ... espcially my boyfie... since skola rendah aq da x jmpew2 dye da... hukhuk... yer.. aq rndu kan boyfie aq.. n aq cyg kan boyfie... aq setie at dye.. smpai skunk awww... hihihi.. lme x ktwg couple??? hihihi.. lme kn3... btw i luv him so much...
ermm... k lar bubye... da penat lar menaip... bubye...

p/s: aq nie bkn nyer pndai cngt pon b.i nie... hihihi.. pew yg aq tulis tuh x thu lar btol ker x... aq pkai tulis jerk... hihihi..