mardhiyah diary
D'Owner!


Assalamualaikum... Welcome To My Diary,My Love & My Life story's.

Entries About Linkies Tutobies

Status


still Single but NOT AVAILABLE
Tagboard!

Instagram

Let's follow my ig : Instagram
Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Your Name
Others:   


last episode of Cinta Kau Dan Aku...

hey guys... today i want to write my blog.. heee... ary nie aq update pasal cte Cinta Kau Dan Aku yg diadaptasi dari novel Cinta Kau Dan Aku karya Siti Rosmizah... heeee,... 
nk thu x ary nie last episode bgi cte CInta Kau Dan Aku tuh ? hah.. dye de 13 episode kesemuanye.. heeeee... aq tgk cte nie cte dari episode 1 hingge lar akhir... pergghhh... sdeyh giler siottt... cte tuh... episode yg aq suke ialah.. episode 7 ngn episode 11..(part yg paling sdeyh lah aq suke.. ) heee... aq x leh ckp at cni.. kang aq jugak yg akn nangis.. spew yg nk pujok kn aq nnt ? buah aty aq ? huhuhuhuhu... weeekkk... hahahahhaha... sumpah aq suke giler cte nie weyh... aq x thu nk ckp pew ag da... sumpah aq suke tahap giler... cte nie lar yg membuat kn aq sdeyh ( mengalir kn air mata )... ya allah , begitu mendalam nye jln cerite Cinta Kau Dan Aku nie.. cte nie de jugak lar pengajaran bgi owg2 yg di luar sane kn... hehehhehe... ( aq pkai agak jerk.. ) heee... 
episode 13 ( last episode ) .. cngt lar sweet gituhhh... aq suke.. aq suke.. aaauuwwwmmmm... 
akhir nye mereka bersatu jugak... drpd tgk mereka(farisya & farish) nie bergaduh jerk... heee.. 
aq x thu lew nk ckp pew ag lar derrr pasal ending cte nie... sbb aq terlalu suke tahap giler ngn cte nie... #tutupmuke... 
ending bgi cte nie ialah.. 
----->>>> farish & farisya bersatu , bahagia n farisya telah melahirkan ank mereka berdua.. 
di samping itu juga.. farah & zack suda berkahwin.. manakala farah pula sedang mengandungkan ank  kpd zack.. alhamdulillah... akhir nye mereka(farish & farah ) suda terime sbgai adk beradik.. 
sinopsis novel Cinta Kau Dan Aku : 
 "Apa jadi driver? Hei Risya, dah tak ada jawatan lain ke kat tempat kerja Milah tu sampaikan jawatan driver pun kau terima? Dah-dah, balik kampung aje. Tolong mak kat warung lagi bagus. Apa, kau ingat, kau tu jantan ke. Nak jadi driver," marah Mak Timah."Kalau saya katakan saya tak kisah untuk memperisterikan awak? Dan saya juga sebenarnya sudah mula menyukai awak, adakah awak akan berubah fikiran dan menerima saya?" soal Farish Hakimi dengan wajah serius."Sayang, dari hati yang tulus abang nak beritahu sayang yang abang sungguh bahagia dapat menjadi suami sayang. Abang harap, Risya boleh terima abang dalam hidup Risya. Percayalah, abang ikhlas mengambil Risya sebagai isteri abang."Sebaik sahaja kaki Farish Hakimi hendak melangkah masuk ke balai berlepas, dia dikejutkan dengan suara yang amat dikenalinya. Suara yang sememangnya amat disayangi, suara yang menyebabkan dia ketawa, suara yang menjadikan hidupnya ceria, suara yang sentiasa berbisik manja di telinganya. Tidak, dia tidak perlu untuk mendengar suara itu lagi. Bukankah suara itu yang telah merobek hatinya? Bukankah suara itu yang telah meragut kepercayaannya?

siyesly.. aq mmg suke giler novel nie.. x silap aq lar kn.. aq penah bce novel Andai Itu Takdir nye kott.. time aq frm 3 dulu.. x silap aq lar kn... heee... 
take note : aq suke karya Siti Rosmizah..