mardhiyah diary
D'Owner!


Assalamualaikum... Welcome To My Diary,My Love & My Life story's.

Entries About Linkies Tutobies

Status


still Single but NOT AVAILABLE
Tagboard!

Instagram

Let's follow my ig : Instagram
Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Your Name
Others:   


tabah dan sabar yg ku hadapi , aku cube kuat utk hadapi sume nie... ape pon yang terjadi aq tetap sayangkan ko...



hyep guys.. ary nie aq nk update blog... hehehehe... ary nie aq nk update about my ex... u know him ? #diam2 sudah... hehehhehe....  

sebenarnye kn... aq dah lme dah pendam kat diri aq nie taw.... tpi aq sabar jer lah demi dye.... aq byk giler nk story psal dye nie... hehehehe...  so , ary nie aq nk story psal dye lak kat sini yew... ary tuh aq ade story psal dye kat blog aq kn ? hah... time tuh aq buleh bersabar lgi... x pew... kowg x thu mcm mane sakit nye aty aq time tuh.... tpi aq sabar jer lah...  ermm.. okeh... meyh... aq nk mule kan story k.. hehehhee.... 

# cite dye mcm nie.... 

ary tuh .. b4 start final exam lah kn...aq on9 lah twitter kn... aq try r ronger2 tweet ex aq punye ex.. nme tweet dye nie.. @bibi_emma ... kalo kowg nk tgk n follow.. follow lah budak x gune nie hah... ohh yew.. jap lgi aq story psal pompuan tuh yew... satu persatu k aq story.... hehehehhe... pas2.. aq tgk r dye punye followers kn... tgk2 punye tgk... ade nme ex aq... tettttttt..... hurmm.. upe2 nye dye pun ade tweet jugak... so , aq follow lah dye kn... then , aq try r tweet dye... tpi nk thu pew yg terjadi ? dye x rply tweet aq pon taw... ya allah ,,, sakit nye aty aq... tweet owg laen ko rply pulak an.... nie... tweet aq.. x nk pulak rply... haiiisshhh... nasib baik lah aq reti bersabar... kalo x... haaaiiissshhh... x thu lah nk ckp pew... pas2   kn3.... ary tuh... aq try r call dye kn... pas2 , nk x pew yg terjadi? dye langsong x angkat/jwb call aq thu x... hah... ohh yew.. lupe pulak an... ary tuh kn aq ade call dye an.. dye x angkat... then , ade text msok awww... nk thu spew ? dye lah ex aq... nk thu x dye text pew kat aq ? hah.. nie dye... " spew nie ? " .... ya allah , sdeyh nye aq time tuh... ade ker ptot dye text aq mcm tuh skali ? ishhh.... aq hanye mampu bersabar... then , aq rply lah kn.... lpz aq rply text dye.. pas2... tros x rply2 lgi dah text aq... ya allah , sakit nye aty aq time tuh... hanye Allah sje yg thu betape sakit nye aty aq time tuh...  ohh yew... lupe pulak.... ary tuh jugak bufday dye... pde 30 sept...  so , aq wish lah kn... x pew... bufday aq dye x nk wish... bufday dye aq wish... ya Allah , kau tabahkanlah hati hambaMu nie.. aq rse mcm nk nangis jer weyh bile dye sanggop wat aq mcm nie.... tpi x pew.. nsib baik aq ade sahabat yg carring psal aq... aq bersyukur sangat dpt sahabat mcm dye... 
ermmm.. pas2 pew ag erk ? hurmmmm..  hah... 2 ary lpz kot... aq tgk r kn tweet ex aq tuh... aq bce status tweet dye... nk thu x dye 2lis pew ? dye 2lis.. " #saya gembira dgn awk " ... eh kejap... time tuh aq bce dye tweet ngn ex dye tuh.. nme dye @bibi_emma... alaaa.. yg pompuan kesayangan dye tuh lah... spew lagi kn... haiiisshh.. sabo jer lah mady... ermm... pas2 kn... lpz aq bce tweet dy tuh kn... ya allah.. dlm aty aq rse mcm nk nangis jer weyh... smpai aty dye wat aq mcm nie... dye x rply tweet aq , x rply text aq , n x angkatjwb call aq... ya allah , pew salah aq kat dye smpai dye sanggop wat aq mcm nie ? aq x sngke selame nie.. owg yg aq cyg cngt3 sanggop wat aq mcm nie weyh... siyesly weyh.. aq x sngke giler... aq rse dye dah termkn kate2 pompuan tuh kot... hurmmm... agak nye lah kn... heeeeee...... selame nie aq sabar ngn dye taw....  hanye allah jer yg thu pew perassan aq time tuh... 

ohh yew.. lupe pulak... skunk dah genap dah 5 bln aq break ngn dye... aq still ingt tarikh aq  break ngn  dye...  11 mei adelah tarikh yg sngt sdeyh bgi aq... sbb dye dah lpzkan aq dgn cara baik... n time tuh jugak... dye ade ckp ngn aq aw... " lpz nie u jgn sombong2 n update status psal i lgi k.. i thu u kecewa sbb i lpz kan u.. " n blablabla... ya allah , sejak aq break ngn dye an.. dye x pernah langsong conact aq.. dgr khabar aq ker pew an.... aq  jer wayh yg contact dye... sakit x aty ? dlm aty allah sje yg thu kn.... ehh kejap3... time aq still ngn dye ker or after break ngn dye tah aq x ingt.... dye ade ckp ngn mmbe dye an... dye ckp.... dye nk jdi kan aq nie kawan baik... huh.. nk jdi kn aq nie kawan baik pew bnde nye... contact pon x.. nk jdi kwn baik konon... haiiissshhh.. sabo jer lah mady oooooiiiiiiiii......  wahai sayangku... ingt aq x thu ker pew yg ko bgithu kat mmbe ko slame nie.. ary tuh aq tnye r mmbe ko tuh. ko stdy kat mne an... then , dye ckp ko stdy kat uitm lendu.. ko amek pra diploma.. ko amek bisness kn ? ermm.. untong lah kn... sebenar nye aq dah thu dulu dah b4 aq bgithu kat ko yg aq tgk fb ko yg ko stdy kat uitm lendu... huh,... nk 2ggu ko contact aq mmg dah berzaman dah pon kn... hurmmm..... ermm.... ary tuh time puase kot... aq ade mention2 nme ko kat fb kn... kn3..... ko x nk thu ker npew aq buat sume tuh ? ermm.... kalo ko x nk thu x pew... tpi aq nk ko thu jugak... yg aq still sayang kat ko ... sayang cgt3 thu x... abez.. nie ko wat aq mcm nie.... aq sabar jer ngn pangai ko tuh thu x...   dearEx , aq thu ko kutok2 aq bagai ... kn.... ingt aq x thu ker hah... pompuan kesayangan ko tuh yg bgithu aq... nk thu x dye ckp pew kat tweet dye tuh ? " weyh, ko x nk thu ker dye ade kutok2 ko.. pergghh.. pedas giler beb.. kalo ko thu msty sentap.. " .... ya allah , dlm aty aq time tuh aq nk nangis pon ade... tpi aq mmg x sngke yg ko sanggop kutok2 aq... tpi x pew lah... ko buleh kutok2 bagai.. yg dpt pahala nye aq.. yg dpt dose nye ko ngn pompuan kesayangan ko tuh kn... aq x buat papew kat ko.. ttbe ko nk mengutok2 aq pulak kn... haaaiiissshhhh... laky jenis pew pew ko nie...  aq x fhm lah ngn ko skunk.. ko sanggop wat aq mcm nie bagai.... ishhh.. sabo jer lah...  sorry to say lah syg.. aq dah x tahan ngn pangai ko skunk... cukup lah aq bersabar ngn ko... ko dah berubah sayang... aq x thu npew dan sbb pew ko berubah skunk... ehhh... lupe pulak kn.. ko skunk kn dah ade pompuan kesayangan ko tuh kn...  tpi walopun aq dah x tahan ngn ko... aq still sayangkan kat ko thu x...  aq thu ko marah kat aq... benci kat aq bagai an... tpi aq tetap sayangkan ko... ko x knal aq nie mcm mane kn... ehh... silap... bkn ker ko dah knal aq ? time skola rendah lgi tuh.... hurmmm... byk giler kn kenangan aq ngn ko time tuh... tpi  x pew lah syg sume kenagna tuh tetap aq simpan smpai bile2...  so , skunk aq nk thu n ingt perkare nie smpai bile2... yg aq SAYANG kat ko cngt3... yew , jujur aq ckp kat ko kn... aq rindu ko yg dulu sayang... aq rindu kat ko.... aq cinte kan ko... aq sayang kan ko...  dlm aty aq xde perkataan benci pon kat ko thu x... aq buat nie sume pon sbb aq sayangkan ko... thu x...... aq harap lah kn.. kalo ko berade kat tmpt aq , ko msty ade perasaan yg sme mcm aq kn ? kn3..... 1 lgi yg harus ko thu.. ko x nk thu ker npew aq x move on since aq break ngn ko? ko nk thu sbb pew ? sbb dlm aty aq nie masih ade nme ko... ko thu x... tuh yg aq susah nk move on tuh... ehh.. 1 lgi lupe nk ckp.. ary tuh ko penah ckp kat aq kn.. yg ko nk owg fhm ko... okehh... aq fhm ko... tpi ko ade x fhm aq ?  xde kn? so , pew lgi yg ko x puas aty ngn aq hah? plz lah sayang tell me dgn jujur... kalo ko rse ade x puas aty ngn aq ker pew ker an... plz tell me... aq x nk berdendam ngn ko.. n aq x nk bergadoh ngn ko.. ko thu kn.. aq nie jenis yg x ske bergadoh.. so , aq harap ko fhm aq , bce blog aq.. aq 2lis nie pon sbb aq nk ko thu pew perasaan aq kat ko selame nie sayang.... x pew lah sayang , kalo ko  x nk contact aq ker an... x pew... suatu ary nnt kalo aq dah xde sok.. jgn ko menyesal pulak... ermmm... aq harap ko dpt bce blog aq nie sume nye pasal ko okehhh.... 
k lah... aq dah penat dah menaip psal dye... tpi aq harap cngt3.. dye dpt bce blog aq nie yew... 

Awak cakap, awak syg saya . Saya pun cakap saya syg awak. Kita luahkan perkara yg sama, bezanya cuma, saya tak tipu awak mcm awak tipu saya.

Perasaan rindu dan sayang kita dengan orang yang kita sayang tak boleh berhenti selagi orang yang kita sayang still ada dalam hati kita.(Y)

"Saya rindu awak" sedihnya bila kita dah type, tapi tak mampu nak send text ni kat sidia sebab kita sedar yg dia dah pun bahagia tanpa kita.

Bila saya cuba menyintai orang lain, saya tahu hati saya takkan tenang. Sayang saya pada awak takkan pernah hilang selamanya.

Tolong layan saya seperti mana dulu awak layan saya, janganlah awak mendiam kan diri dan membuat saya menderita tanpa awak.

mungkin awak boleh mainkn perasaan saya tapi satu hari nanti pasti awak sendiri akan dipermainkan macam saya.

Setiap kali waktu saya teringatkan awak, bila saya titipkan doa saya akan sebutkan nama awak agar Allah panjangkan hubungan kita bersama.

Dear awak, saya takut, bila saya luahkan perasaan saya dekat awak, diri awak berubah dan akan hindari diri awak daripada saya.

Dalam minggu ni berapa kali saya termimpikan awak , tidur masa exam pun masih teringatkan awak. Nampak sangat awak yang selalu saya fikir.

Awak buat saya tertunggu tunggu, awak buat saya sakit hati, awak buat saya sedih dan awak buat saya macam orang yang takde perasaan.

Maafkan saya kalau saya tak perfect untuk awak dan saya minta maaf kalau saya tak faham awak tapi saya nak awak tahu yang saya cintakan awak

Saya nak awak berada di fikiran saya dan berada di hati saya. Saya nak awak setia dengan saya selamanya. Saya nak awak tahu saya sayang awak

Setiap kali waktu saya teringatkan awak, bila saya titipkan doa saya akan sebutkan nama awak agar Allah panjangkan hubungan kita bersama.

Dear awak, semenjak perubahan awak. Hidup saya menderita sangat. Dulu, saya berharap awak takkan tinggalkan saya. Tapi, awak dah lakukannya.


# aq x leh nk lupekan ko walau sesaat sekali pon... sbb dlm aty aq hanye ade nme ko jer sowg jer sayang.. dan aq x leh nk move on sbb aq msih teringat kat ko...