mardhiyah diary
D'Owner!


Assalamualaikum... Welcome To My Diary,My Love & My Life story's.

Entries About Linkies Tutobies

Status


still Single but NOT AVAILABLE
Tagboard!

Instagram

Let's follow my ig : Instagram
Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Your Name
Others:   


about my fevret song...

hyep guys... ary nie aq nk update blog lah.. erm.. yew lah kan.. aq kn dah lme giler x update blog.. asyik buzy jer memanjang... hehehehe...last week , ingt aq nk update blog tpi xde idea r nk update blog... so , ary nie aq nk update blog lah.. hehehe... #RinduDekatBlogAku.. aahahhaha...  



ermm... ary nie aq nk update psal beberapa lagu yg aq suke taw.. n lgu tuh mcm ade kene mengene ngn life aq....  antara nye lgu Kau Yang Satu - Snapshot ngn lgu Tahukah Kamu  - Amir Hariz..  kedua2 lgu tuh ade kene mengene ngn aq ngn ehem3... cehh wahhh.... haahhaha...  kalo korang dgr kan... cer korang hayati btol3 lirik lagu nie... :) 

Lirik lagu : Kau Yang Satu - Snapshot

Aku sanggup berdusta dengan dia
Sanggup mendengar segala hinanya,
Asalkan aku dapat bersama dengan mu,
Hidupku tak akan serupa lagi,
Selepas aku gelapkan hatiku
Agar dapat menikmati sewaktu dgn mu,

Cinta yang,
Aku,
Sanggup memberi kepada mu,
hanya sewaktu,

(Chorus)
Benarkan aku untuk bersamamu,
Oh sayangku,
Beriku peluang...
Janganlah engkau menjauhi dirimu,
Dariku,
Kerna kau yang satu..

Semoga rakan baikku tak mengerti,
Perpisahan ku diam diam idamkan,
Supaya aku tidak berasa terlalu kejam,

Siapa sebenarnya dalam hatimu,
Untukku ataupun untuk si dia,
Jangan kau cuba menyangkal perasaanku


Cinta yang,
Aku,
Sanggup memberi kepada mu,
hanya sewaktu,


(Chorus)
Benarkan aku untuk bersamamu,
Oh sayangku,
Beriku peluang...
Janganlah engkau menjauhi dirimu,
Dariku,
Kerna kau yang satu..


Benarkan aku untuk bersamamu,
Oh sayangku, 

Woooo Ohhhh,

Janganlah engkau menjauhi dirimu,
Dariku,

Kerna kau yang satu
WOOOO OHHHHH
OHHH OHHH...



hah... lgi satu lgu... 


hah.. nie lgi satu lgu yg aq bru 1st time dgr ... pas2 . ttbe aq terjatuh hati kat lgu nie... hehhehe... siyesly  , aq suke giler ngn lgu nie... btw lgu nie special for him... lgu nie khas utk owg yg aq sayang sngt3 tuh... hehehe... dgr lah wahai sayangku... for u dear..  aq harap dye dgr n thu pew mksod disebalik lirik lgu tersebut...  sbb aq terlalu sayangkan dye... aq x buleh lupekan  owg yg aq sayang... jujur aq ckp k... aq mmg x buleh nk lupekan owg yg btol3 aq sayang selame nie... hopefully dye dgr n bce blog aq nie... 

# aku rse mcm nk jer wat lgu sendiri nthen , nynyi... hurmmm.... tpi x thu bile... hehehhee... #berangankejap... hahhahahhahahahahaha.............. apew pon tak buleh... hahhahaha.... 

kbaiii.. assalamualaikum... tke care korang... :)