mardhiyah diary
D'Owner!


Assalamualaikum... Welcome To My Diary,My Love & My Life story's.

Entries About Linkies Tutobies

Status


still Single but NOT AVAILABLE
Tagboard!

Instagram

Let's follow my ig : Instagram
Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Your Name
Others:   


naik sem baru


haluuu gais... ttbe petang2 gini aku rase macam nak update blog lak.. hihihi... btw aku dekat poli nie hahhhh.... hari rabu lepas aku daftar naik sem 3... so , cerite dye aku pishang sebenarnye tak tahu nak buat ape... psal daftar subjek dah settle.. so , tggl nak stdy jer nie haaaa,... hahhaha.... lets start for my story... 

actually , aku nak story serba sedikit pasal hari ahad hari tuh.. before aku balik poli lah kan... ehhehe... mse hari sabtu pagi2 buta tuh.. ehhh silap bukan sabtu dahh.. hari ahad dahhh time tuh.. hehehe... dalam kol 3 pagi kami bertolak dari Melaka ke KLIA... sampai KLIA jam 4.30 pagi... then , sampai2.. mcm biase lah dolan2 dulu.. then , breakfast jap dekat KLIA.. then , solat subuh.. then , kol 8 lebih lah kot my parents menunaikan umrah buat kali kedua... Allah... mse parents aku nak bertolak tuh.. rase sdeyh... dalam hati nak menangis.. tapi aku tahan.. sbb ade makcik pakcik sedara aku belah ibu aku... tuh yang aku tak mau tunjuk.. cehhhh... hahaha...  nie antara gambar2 with family and my makcik pakcik sedara aku.. before my parents bertolak ke Mekkah.. ( yang gambar tuh nnt lah sbb line tenet dekat poli nie slow)hihi... 

after hantar my parents ke airport KLIA.. plan kami nak berjalan2 dekat KL..so , after hantar tuh... kami berhenti makan lagi breakfast dekat dengkil.. then , terus ke IKEA Cheras.. aku tak pernah jejak kan kaki ke IKEA Cheras yang baru tuh.. bile dah berjalan2 bagai.. perggghhh... mmg terbaik lahh wehhh penat dye tak yah cakap lahhh... penat tahap giler dah woii... then , lepas dah shopping dekat IKEA tuh , kami singgah makan lunch dekat mane tah aku tak ingt tempat tuh kat mane... huhuhu.. then , balik Ampang rumah kakak aku.. rumah sewa lahh... hehee.. then , hari selase malam tuh aku dgn kakak aku pegy lah tgk wayang cite Doctor Strange.. klakar giler wehhh cite tuh.. hahhaha... then , hari rabu pagi tuh kakak aku lah yang hantar aku dekat muadzam nie hahhhh.. huhuhu,,.. kesian kakak aku.. drive sorang2... kalau aku ade lesen kete , dah lame aku drive wehh... tapi tuh lah tak tahu lew nak amek lesen nie bile.. tggu duet ade jer nie haaa... hahaha... 

ermmm... naik sem 3 nie... aku dgn roommate aku yang sme macam sem lepas gak... just bilik 4 orang jer lahh.. nak dok bilik 2 orang punye dah habis.. so , dapat bilik nie jer lahhh.. huhu.. nak buat cane kan... hahhaha... sis redha jer lahhhh... hahhahaha.... 

ermm.... oky lah yew sampai disini lah yew sis dapat story.. lain hari nanti kite update lagi yew.. hehehe... tata.....