mardhiyah diary
D'Owner!


Assalamualaikum... Welcome To My Diary,My Love & My Life story's.

Entries About Linkies Tutobies

Status


still Single but NOT AVAILABLE
Tagboard!

Instagram

Let's follow my ig : Instagram
Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Your Name
Others:   


semester 2 with my roommate



holla !!!! anyeonghaseyo.... dah berapa bulan aku tinggalkan blogger nie... yew lah aku kan student lagi... so , busy lahh kan,.. tak ade mase nak update2 blogger nie... so , now cuti sem... buleh lah aku update blogger.. hehehhe... actually cuti sem kali nie kejap jer... 3 minggu jer... tak best lah cuti kejap... nak cuti lame.. hukhuk... but its okey lah... janji dapat cuti... hahhaha... 

so , now.. let's start my story... hihihi... 

pada awal sem 2 hari tuh , aku dgn roommate aku ( baru 1st time roommate dgn dye )... actually aku dah tahu dye tuh jenis yang macam mane... tapi aku diamkan aje lah... malas nak bukak mulut bagai.. so , bermula lah kami berdua student sem 2 and roommate... ermm.. actually dalam hati aku nie kan.. niat aku mmg nak dye berubah tapi aku tangguhkan dulu.. kemudian nnt baru aku bgithu yang sebenar... sepanjang sem 2 tuh... roommate aku sakit.. sbb dye kena rasuk... ermm.. paham2 jer lah kan... mse dye kena tuh bukan dekat bilik kami... tapi bilik membe kitowg lah... and after that , malam tuh lepas dye kena tuh.. means dah sedarkan diri lah kan... then , biase lah epas dah kena tuh ade rse sakit2 ckit.. then , malam tuh kan.. sejujurnye aku langsung tak buleh nak tido.. serious wehh.. time tuh aku sendiri tak tahu kenape.. malam tuh aku tak buleh nak tido.. roommate aku nie tido lah dekat bilik mmbe aku nie.. dak classmate aku gak... then , malam tuh aku pegy kat bilik mmbe aku.. aku jage lah roommate aku nie.. disbbkan aku tak buleh nak tido.. so , aku jage lah roommate aku nie.. lepas subuh baru aku buleh tido.. kau rase ? hurmmm.... no komen lah... hahhaha... 
kemudian , lepas cuti raye haji kot tak silap aku lah kan... weekend tuh roommate aku balik.. tah pegy mane tah... and ttbe mse hari sabtu tak silap aku... aku ade rase mcm tak sedap hati.. means ade someone yang dok mention nme aku.. then , lepas roommate aku balik tuh.. aku diam jer lah kan.. walaupon aku dah tahu dye buat ape mase dye balik tuh.... then , berape hari lepas tuh... aku ade terdengar dye vc dgn membe dye.. dye story pasal yang yg dye balik tuh lah kan... hurmm... ptot lah aku rase macam tak sedap hati jer.. mmg btol pon ape yang aku teka... hurmm... tapi takpe lah.. aku diam jer lah... nnt smpai satu mase nnt aku akn bagitahu dye... 

aku pernah bace ayat nie dekat twitter... 

kalau dah tahu keburukan orang , jangan lah kite bukak aib orang.. Allah tak suke bukak aib orang.. sedangkan Allah simpan aib kite...     

 start awal sem hari tuh sampai lah habis sem.. aku banyak diamkan diri and tak bergaul dgn orang.. yew lah... aku nie kan pendiam orangnye.. huhuhu... then pertengahan sem lah.. aku mula rapat dgn dorang ( dak classmates aku , dgn dak class A and class C..)  tapi aku takde lah rapat mane pon.. gitu2 jer lah...mase nak dekat habis sem hari tuh.. mase tuh kitowg tengah final exam.. and mase tuh kitowg takde paper... so , kitowg macam2 lah buat.. ade yang main gitar lah , tgk movie lah... and u know what mse kitowg takde keje sbb tak tahu nak buat ape kan.. roommate aku dok make up kan muke aku.. hahahahha... troommate aku makeup kan ermm... buleh lah.. takde lah tebal naw... mse sem lepas tuh pon same gak.. roommate aku gak yg makeupkan.. tapi sem lepas roommate dgn orang lain... smpai tak tido seharian mse sem lepas... hahahhha...tapi best jugak erk dok conteng2 muke nie.. hahhaha....  actually kalau korang nak tahu kan... aku nie bukan reti pon nak makeup2 nie.. bahan makeup pon aku takde apetah lagi nak makeup muke sendiri.. mmg berzaman lah kan.. muke aku start makeup mse sem lepas.. hahhh tuh mmg 1st time makeup...     teruk kan aku ? hahaha... gambar aku makeup ? heheh... biarlah rahsia.. hahhaha...  


before aku nak end this story , insyaallah roomate aku sem 2 smpai sem 5.. sbb kalau aku tukar roommate nanti , bile aku pk balik.. kesian pulak dekat dye sbb dye tak tahu nak dok dgn spew.. so , naik sem 3 nie,.. aku still roommate yang sme.. insyaallah smpai sem 5... 

haaa tuh jer lah story aku... huhuhu... 
THE END OF THIS STORY ~~~~~