mardhiyah diary
D'Owner!


Assalamualaikum... Welcome To My Diary,My Love & My Life story's.

Entries About Linkies Tutobies

Status


still Single but NOT AVAILABLE
Tagboard!

Instagram

Let's follow my ig : Instagram
Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Your Name
Others:   


about my fav song and special for my lovely cousin

hey gais... lame naw tak update blog kan... hehhe... lately nie busy lahh.. ( bukan busy naw pon just tak tahu nak update ape sebenarnye.. ) hikhik... btw malam nie nk update blog pulak kan... hihi,. 
kali nie entry pasal lagu dari youtubers.. tajuk lagu dye Kawanku by Nur Nilam Sari... 
okeyyy... 1st time aku dgr lagu nie from my classmates... and bile aku dgr jer kan... means hayati lirik2 dye.. mmg lagu nie special utk lovely cousin aku...  nie lirik lagu dye... 


Janganlah kau menangis…
Kerana aku kan selalu ada…
Jika kita terpisah.. 
Engkau takkan pernah ku lupa…. 

Oh kawanku..
Ku akan tetap merinduimu…..
Walau jauh kau pergi meninggalkanku…
Senyum tawa serta tangismu…
Akan selalu terpahat di dalam sanubariku…

Oh kawanku… 
Ingatlah daku dalam doamu..
Moga engkau kan sentiasa sihat selalu….
Janganlah ragu , janganlah pilu…
Kerna aku selalu sayang padamu…

Janganlah kau menangis…
Sedarkah aku yang selalu ada disisi…
Untukmu ohh… 


 see ? sdeyh kan lagu dye,.. bile aku dgr lagu nie aku teringat dekat lovely cousin aku... serious aku rindu giler dekat dye... hanye Allah jer yang tahu... hurmm...  btw aku suke giler lagu nie... aku nak cover lagu nie tapi aku mane ade gitar... hurmmmm...

p/s : for my lovely cousin , lagu nie special utk hang... nnt dgr lah eyh.. den dah siap bagi dah lirik dye.. huhu.. love you baby.. mmmuuuaaahhhh....

okey lah.. assalamualaikum.. wait for my next entry okey ? huhu,.