mardhiyah diary
D'Owner!


Assalamualaikum... Welcome To My Diary,My Love & My Life story's.

Entries About Linkies Tutobies

Status


still Single but NOT AVAILABLE
Tagboard!

Instagram

Let's follow my ig : Instagram
Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Your Name
Others:   


throwback moment with my lovely cousin 1.1.17

holla.. lame giler tak update blog nie kannnn... rindu pulak dekat blog sendiri.. hahhaha... btw hari nie aku nk update blog about new year hari tuh.. 

1.1.17    

moment yang tak dapat dilupekan... sbb dah lme giler kot tak jumpew kesayangan aku sorang nie.. last jumpew pon pertengahan bulan 10 last year.. haa tuh jer lah last jumpe.. pastu dah tak jumpe dahh.. almaklumlah kan.. cousin jauh.. jauhhh lahh sangat kannn.. smpai jarang jumpe.. kalau jumpe pon time balik kampung , ade kenduri saudara.. mcm tuh lahhh... hahhaha... asal balik kampung jer kan.. yew lah akak2 sepupu makcik sedara semua cakap.. " asal jumpe jer asyik berkepit jer.." , " jumpe bestfriend dok berkepit jer lew"..... yes.. she is my bestfriend , my lovely cousin , my friend.. 

so , tanggal 1.1.17 byk memori dgn kesayangan aku.. satu hari suntuk lepak dgn dye.. yew lahhh dah lme tak jumpe kan... byk story.. haaa byk gambar.. ( tuh jgn ckp lah.. asal jumpe dgn dye jer konfem selfie smpai full memori.. hahha.. ) nak tgk video tak ? nak upload gmbar , mmg tak lahh... sbb byk naw gmbar..hhuhu... video buleh lahh.. huhu... 



haaaa... tadaaaaa... nie dye video yg aku buat.. hikhik... 

actually aku sendiri tak sangka yang aku rapat dgn dye drpd kecik.. tapi takde lah rapat sngt mcm skunk kan.. kitowg start rapat since form 3 or form 4 tahhh.. mcm tuh lahh... before aku rapat dgn dye nie , aku ade cousin sebaye gak.. tapi smpai form 2 kot.. rse nye lahh.. mse skolah rendah , tak brape rapat sngt dgn 2 orang cousin aku nie.. just biase2 jer lah.. then , start form 3 kot rse nye lahh.. kitowg dah mula rapat smpai lah skunk.. btw aku sayang sngt dekat lovely cousin aku sorang nie.. bulan 5 nie bufday dye.. tapi aku tak tahu nak bagi hadiah ape dekat dye nie,.. ermm.. takpe lah... just wait and see okey my dear.. huhu... 

p/s : last jmpew lovely cousin aku yang sorang nie 29/1/17.. gmbar ade tapi muke kitowg tak brape okey lahh.. huhuhu... 


ermmm... okey lah smpai sini jer lah aku update.. huhu.. waiting for my next entry.. okey ?? hikhik...